نرم افزار های پزشکی

نرم افزار درمانگاه

اگر شما هم برای مدیریت درمانگاهتون نیازمند برنامه ایی هستید که بتونید به وسیله اون درمانگاه خودتون با روش های نوین و جدید در عصر حاضر مدیریت کنید حتما مقاله نرم افزار درمانگاه رو مطالعه کنید.

نرم افزار درمانگاه

نرم افزار درمانگاه

برای مدیریت درمانگاه و نظم در کارها حتما نیازمند سیستم و کامپیوتر هستیم که بتونیم کارها و مسئولیت ها رو دسته بندی کنیم اما این نرم افزار خود به تنهایی بدون نیاز به چندین سیستم مختلف کار شما را راه می اندازد.این نرم افزار بیش از 5000 کاربر در سراسر کشور داره.این نرم افزار با همراهی پزشکان مجرب و تیم برنامه نویسان قوی طراحی شده ما از مشورت پزشکان مجربی به عنوان مشاور در این برنامه استفاده کردیم تا بتونیم به طور دقیق نیاز های کاربران رو در ارتباط با این نرم افزار بسنجیم و در آن قرار بدیم و اجرا و پیاده سازی کنیم.

خارج از مشاوره پزشکان ما در این نرم افزار از نظر کاربران پس از استفاده از نرم افزار های دیگر ما نیز استفاده کردیم.و هم چنین که از نظر مدیریتی نیز این نرم افزار بررسی شده و نیاز های آن ها برطرف شده در این نرم افزار.

ویژگی های مدیریتی آن

نرم افزار مدیریت درمانگاه از قسمت های مختلفی تشکیل شده که به وسیله اون میشه تمامی امور یک مرکز درمانی را پوشش داد. امور مربوط به تشکیل پرونده، نوبت‌دهی، صدور قبض و بسیاری از ویژگی های دیگه آن امور مربوط به بیماران را در بخش‌های مختلف تسریع کرده و تسهیل میکنه.

برای مدیریت یک مجموعه پزشکی و درمانی نیازمند داشتن اطلاعات کامل و با نظم و یکپارچه هستیم تا بتونیم امور مالی، انبارداری، تعداد مراجعه کننده، پرداخت‌های بیمه‌ای، کالاهای مصرفی و … را به طور یکجا و یا به صورت گزارش دریافت کنیم.

مهم ترین بخش این نرم افزار بخش انبار داری اونه که به کمک مدیران اومده زیرا که انبارداری برای کالاهای مصرفی و اقلام و دارو های پزشکی در درمانگاه ها و مراکز پزشکی بسیار حائز اهمیته.با وجود این قسمت در نرم افزار مدیریت درمانگاه همه کالاهای ورودی و خروجی قابل نظارت و دسته بندی هستند.

 تاریخ مصرف و تاریخ انقضا، قیمت تمام شده برای هر کالا، دارو، اقلام مصرفی مثل سرنگ، باند و سایر تجهیزات پزشکی قابل استفاده در بخش‌های سونوگرافی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، تزریقات و …. در بخش انبارداری نرم افزار درمانگاه قابلیت ثبت دارد.هم چنین که میتونید به وسیله آن داروهارو براساس تاریخ انقضا دسته بندی کنید که در صورتی که دارویی تاریخ سررسید انقضا اون فرا رسید اون و دیگه استفاده نکنید.هم چنین قسمت نقطه سفارش و کسر از موجودی نیز در این نرم افزار وجوددارد.

یکی از کارهایی که سبب رضایت مدیران پس از استفاده از این نرم افزار شده درج قیمته خرید که بسیاری از مشکلات مالی رو از بین برده

پیشنهاد های زیبا: نرم افزار دندانپزشکی

تهیه گزارش دراین نرم افزار به چه صورت است؟

تهیه گزارش دراین نرم افزار به چه صورت است؟

هر مدیری نیازمند اینه که قسمت های مختلف مجموعه تحت نظرش بتونند در پایان روز گزارش کاملی از مجموعه فعالیت هایی که انجام دادن بهشون ارائه بشه و خارج از این مسئله گزارش بیمه ایی و میزان پرداخت از هر بیمه در نرم افزار مدیریت درمانگاه قابل پذیرش است

 گزارش‌ بیماران و تعداد مراجعین، بر اساس نوع پرداخت نقدی یا غیر نقدی بیماران و خدماتی که برای آن‌ها انجام شده را در نرم افزار مدیریت درمانگاه با تفکیک‌های مختلف و موضوعات متفاوت میتونیم دریافت کنیم.

انواع گزارش‌های حسابداری و انبارداری اعم از میزان کالاهای مصرفی و خریداری شده، حساب حقوق و درصد پزشکان و کارمندان با موضوعاتی که خود مدیران نیاز دارند قابل دریافته. گزارش‌های کلی روزانه، ماهانه و سالانه از صندوق‌های پرداختی، تعداد مراجعه‌کنندگان به هر بخش، تعداد روزها و شیفت‌های هر پزشک و دستیاران و اپراتورهای دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف نیز از نرم افزار مدیریت درمانگاه قابل دریافته.

این نکته در بخش گزارش‌گیری از اهمیت بالایی برخوردار است که فقط افرادی که سطح دسترسی آنان بازه میتونن این نوع گزارش‌ها را از نرم افزار مدیریت درمانگاه دریافت کنند. معنی این نکته اینه که همه کاربران سطح دسترسی یکسانی ندارند.

بخش های مختلف

انبارداری

حسابداری ( برای مدیریت حقوق ها و هزینه هاو… ) این بخش خودش به تنهایی یک نرم افزار جدا به حساب میاد.

بخش گزارش گیری و امکان صدور قبض های مختلف هر بخش جداگانه و به سرعت میشه مراجعه کننده ها رو پذیرش کرد و اطلاعات و فقط یکبار وارد کنید در زمان مراجعه های بعدی نیاز نیست دیگه اطلاعات بزنید چون از قبل ثبت شده

.در این نرم افزار بخشی به عنوان قسمت دریافتی و کارکرد پزشکان و کارشناسان وجود داره که شرایط مختلف از جمله حقوق ثابت،درصدی به ازای تعداد بیماران و حتی تلفیقی و به راحتی می توانید گزارشی از کارکرد هرکدام دریافت کنید.

مطالب مرتبط : نرم افزار کلینیک پوست

قابلیت های بیشتر این نرم افزار

قابلیت های بیشتر این نرم افزار

امکان ارسال آنلاین نسخ بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت

 تشکیل پرونده پزشکی برای بیماران

در نرم افزار درمانگاه قسمتی برای محدود کردن سطح دسترسی کاربران برای مدیریت وجود دارد

 میتوان برای پزشکان و کارشناسان درمانگاه وقت دهی نیز انجام داد

قابلیت ثبت هزینه های درمانگاه

به هیچ عنوان نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید زیرا که در این نرم افزار میتونید هم به صورت دستی و اتوماتیک پشتبان گیری کنید.

پذيرش فوق العاده ساده و سريع

تهیه دیسکت برای بیمه های مختلف

قابليت معرفي پزشكان شاغل در مطب يا درمانگاه بدون محدودیت

تعريف كارانه پزشكان بر اساس كار عملي، ويزيت، سرويسها، شيفتها و تعداد مراجعين

نصب و راه اندازی آسان

و هزاران ویژگی بیشتر که شما میتونید با تماس و ارتباط با مشاوران ما از آن با خبر بشید.

خلاصه مقاله:

در این مقاله سعی کردیم به طور خیلی جزیی به بیان ویژگی ها و امکانات نرم افزار درمانگاه بپردازیم تا درصورت که شما نیازمند داشتن نرم افزاری برای مدیریت و درمانگاه خود هستید بتونید راحت تر انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا