بیش از 550 زیباجو با رژیم افزایش وزن زیبا سلام به رویای تناسب اندام رسیدن

اولین قدم برای افزایش وزن و رسیدن به تناسب اندام داشتن برنامه غذایی و ورزشی مناسب است .

برنامه غذایی مناسب برنامه ایی است که بتونه به شما کمک کنه به صورت کامل طبیعی و حساب شده وزنتون و اضافه کنید بدون اینکه وزن ناسالم اضافه کنید.

همواره باید از غذاهایی در رژیم خودتون استفاده کنید که کالری مناسب و سالم داشته باشه و هم چنین که باعث مشکلاتی پس از افزایش وزن نشید.برای رسیدن به افزایش وزن باید به چند نکته زیر دقت کنید.

رژیم افزایش وزن زیبا سلام 

این رژیم یک برنامه غذایی یک هفته ایی است که به مدت سه هفته باید این برنامه رو تکرار کنید .

کالری موجود در این رژیم برای بانوان 2500 کالری میباشد و در آقایان 3000 کالری میباشد.

با دریافت برنامه رژیم میتونید اگر تمایل داشته باشید برنامه ورزشی مناسب به خودتونم دریافت کنید تا در کنار افزایش وزن عضله سازی کنید تا کاملا اصولی افزایش وزن داشته باشید.

کمبود وزن میتونه علائم مختلفی داشته باشه برای مثال علائمی مثل ژنتیک،بیماری،درمان بیماری های مختلف،مسائل روانی و یا تحرک زیاد نسبت به دریافت کالری کم.

قبل از گرفتن رژیم بهتره از دلیل کاهش وزنتون مطمئن بشید چون در این صورت خیلی در روند رسیدن به وزن ایده آل و تناسب اندام میتونید موفق عمل کنید.

نکته حائز اهمیت در کنار رژیم نوشیدن آب رو در طول روز میباشد که باید بهش توجه کنید حتما در طول 24 ساعت شبانه روز 8 لیوان آب رو بنوشید.

برخی از افراد بیان میکنند که نمیتونند در طول روز 8لیوان آب بخورند باید بدونید چای و نوشیدنی هایی که مصرف میکنید هم تا حدودی میتونه کمک کندده باشه در این موضوع البته جایگزین نوشیدنی بی نظیری چون آب هیچ نوشیدنی دیگه ایی نمیتونه باشه.

درسته که افزایش وزن و چاق شدن کار بسیار دشواری است نسبت به کاهش وزن اما برای شما که آدم قدرتمند و قوی هستید هیچ کاری سخت و دشوار نیست و اصلا نگران جا زدن در طول دوره رژیم نباشید چون حامی زیبا سلامی شما در تمام مدت رژیم کنار شما میمونه و هم چنین که به دلیل کوتاه بودن مدت رژیم شما خسته و یا دلزده نمیشد در طول راه.