پوست و مو

بهترین کرم ضد جوش فوری



بهترین کرم ضد جوش فوری میتونه شما رو از شر این جوش ها، این زائده های مزاحم روی پوست نجات بده. اما بهتره قبل از اینکه دنبال راه حل برای از بین بردن جوش های صورتتون باشین علت ایجاد اونارو بدونین و بعد با توجه به این قضیه فکری برای از بین بردن اون ها کنین. مطمئنا اولین راه حل استفاده از کرم های ضد جوش هستن که مناسب پوست شما باشن.


بهترین کرم ضد جوش فوری برای از بین بردن جوش صورت

بهترین کرم ضد جوش فوری برای از بین بردن جوش صورت

جوش روی صورت و یا بدن به دلایل مختلفی ایجاد میشه. دلایلی مثل بلوغ، خشکی پوست، اختلالات سیستم های داخلی بدن، رژیم غذایی چرب و پر کالری و… اما سوال اینه که چه جوری میتونیم این جوش ها رو از بین ببریم. ممکنه راه حل های زیادی به ذهنتون رسیده باشه مثل استفاده از ماسک های خونگی، استفاده از صابون های ضد جوش، پماد و یا کرم ضد جوش. قبل از درمان بهتره در ابتدا از انواع جوش صورت و بدن اطلاع پیدا کنید.

اگه دنبال بهترین کرم ضد جوش فوری برای از بین بردن جوش صورت هستین باید اول نوع پوستتون رو بشناسید و دلیل جوش زدنتون رو بررسی کنین و بعد بهترین کرم ضد جوش فوری رو که توی بازار موجوده تهیه کنین.

مطالب مرتبط: بهترین کرم دور چشم

راه کارهای استفاده از کرم ضد جوش


وقتی شما تصمیم میگیرین که برای از بین بردن جوش های صورتتون دنبال کرم ضد جوش برین لازمه که قبل از استفاده راه کارهای استفاده از کرم ضد جوش رو بدونین. این کرم ها اول باید متناسب با نوع پوست شما انتخاب بشن. ممکنه شما به نوع مواد به کار رفته داخل کرم حساسیت داشته باشین و این باعث تشدید جوش صورت شما بشه.

پس حتما اول مقداری از اون رو روی پوست دستتون امتحان کنین. حتما قبل از استفاده صورتتون رو با شوینده های مناسب پاک کنین. زمان استفاده از کرم ها رو قبل از خواب و زمان بیدار شدن انتخاب کنید که پوست در بهترین حالت جذب قرار گرفته. همچنین باید کرم ضد جوش رو در نواحی که جوش وجود داره بزنید و لزومی نداره همه جای صورتتون کرم رو استفاده کنین بخصوص نواحی اطراف چشم.

این جوش ها گاهی در قالب جوش های سر سیاه نمایان میشوند که برای درمان جوش سر سیاه روش های بسیار و آسانی موجود است.


کرم ضد جوش و سفید کننده

کرم ضد جوش فوری ایرانی


اگر میخواید که علاوه بر این که جوش های صورتتون محو بشن پوستتون هم سفید و روشن بشه احتیاج به کرم ضد جوشی دارین که بتونه در کنار کاهش دادن چربی پوستتون، خاصیت آنتی باکتریال هم داشته باشه تا جای جوش و آکنه رو از بین ببره. همچنین دارای ویتامین ها و املاحی باشه که پوستتون رو تقویت کنه تا سرحال تر و شاداب تر به نظر برسه.

در این صورت میتونیم بگیم بهترین کرم ضدجوش و سفید کننده میتونه یکی از کرم های بیوتی درما یا نوروا باشه که هم خاصیت آنتی باکتریال دارند هم پوست رو تقویت می کنن و هم اینکه میزان چربی پوست رو تنظیم می کنن. البته بجز محصولات خارجی، محصولات ایرانی مثل دکتر ژیلا یا سینره و سی گل می تونن کرم های خوبی برای این مشکل باشن.

کرم ضد جوش فوری برای نوجوانان


جوش های بلوغ یکی از معضلات نوجوانانه. دلیل این جوش ها تغییرات هورمونی دوره بلوغه که باعث میشه غده سبوم داخل پوست فعالیت بیشتری داشته باشه و چربی مازاد رو به شکل جوش روی صورت نمود پیدا کنه. اما نوجونان توی این دوره حساس حتما نیاز دارن که سریعا از شر جوش هاشون خلاص بشن.

در این صورت میتونیم بگیم کرم هایی مثل کرم ضد جوش سینره، درماسیفت، پایوت، نورمادرم، نوروا میتونن بهترین کرم ضد جوش فوری برای نوجوانان باشن. که خاصیت آنتی باکتریال دارن و مقدار چربی سبوم پوست روکنترل می کنن.

کرم ضد جوش سرسیاه برای شفافیت پوست


جوش های سرسیاه که بیشتر به خاطر آلودگی پوست و استفاده زیاد از لوازم آرایشی و کرم های روغنی ایجاد میشن، یک معضل بر روی پوست صورتن. اگر که عادت دارین زیاد از کرم پودر استفاده می کنین حتما باید پوستتون را هر چند وقت یک بار پاکسازی کنین وگرنه باعث ایجاد جوش سرسیاه میشه.

البته دلایل دیگه ای هم مثل تغییرات هورمونی و چربی پوست باعث ایجاد این مدل جوش ها میشه. اما برای از بین بردن اونا باید از کرمی استفاده کرد که خاصیت آنتی باکتریال و تنظیم چربی پوست رو داشته باشه و بتونه پوست رو پاکسازی کنه. بهترین کرم ضد جوش سرسیاه برای شفافیت پوست میتونه کرم هایی مثل کرم ضد جوش درمالیفت یا رینوزیت رو باشن. چرا که این کرم ها دارای خاصیت لایه برداری و پاکسازی صورتن.


کرم ضد جوش فوری پانژل

کرم ضد جوش فوری پانژل


کرم ضد جوش پانژل از دست کرم های قویی هستش که بیشتر برای مورد شدید و نوع چرکی جوش تجویز میشه. این کرم محصول کشور بلژیکه و مورد تایید خیلی از کشورهای اروپایی قرار گرفته.

ترکیبات این کرم به شکلیه که در مدت کوتاهی جوش ها رو از بین میبره اما ممکنه باعث بشه که پوست خشک بشه یا پوسته پوسته بشه، پس بهتره افرادی که جوش زیادی ندارن و جوش هاشون خفیفه از این نوع محصول استفاده نکنن. کرم ضد جوش فوری پانژل بیشتر توسط پزشک های متخصص پوست همراه قرص های آنتی بیوتیک تجویز میشه و برای افراد بالای 12 سال مناسبه.

کرم ضد جوش 3 در 1 اکتی پودر نوروا


نوروا از کمپانی هاییه که محصولات فوق العاده ای رو برای کاهش میزان جوش های صورت تولید میکنه. یکی از کرم های فوق العاده این کمپانی کرم ضد جوش 3 در 1 اکتی پودر نورواس. این کرم خاصیت هایی داره که باعث میشه تا نه تنها مقدار جوش های پوست کم بشه و از بین بره بلکه پوست تمیز میشه و از پوست لایه برداری میکنه .

این کرم دارای مواد آنتی باکتریاله در نتیجه باعث میشه جوش ها حتی جوش های سرسیاه کمتر بشه. یکی از موادی که توی این کرمه فیتواسفینکوسینه. این ماده نوعی از چربی بدنه که باعث میشه مقدار چربی پوست تنظیم بشه. در نتیجه تمام این موارد در کنار هم باعث میشن شما با استفاده این کرم نه تنها جوش های صورتتون کم بشه بلکه برگشت اونا کمتر بشه و پوست هم لایه برداری شده و سفید تر و روشن تر به نظر بیاد.


محلول ضد جوش فوری اریترومایسین

کرم ضد جوش برای نوجوانان

اریترومایسین یک داروی آنتی بیوتیکه که توسط خیلی از پزشک ها برای بعضی از بیماری های عفونی و باکتریایی تجویز میشه. و البته چند نوع خوراکی، تزریقی و موضعی و محلول داره.

نوع محلول اریترومایسین رو به اسم محلول ضد جوش فوری اریترومایسین میشناسن. همون طور که گفتیم این محلول خاصیت آنتی باکتریال داره پس در مرحله اول باعث میشه تا مقدار جوش ها که محل تجمع باکتری های پوست هستن کاهش پیدا کنه و همچنین باعث میشه تا مقدار چربی پوست تنظیم بشه. این محلول بخاطر ترکیبی که داره ممکن روی بعضی از پوست ها باعث ایجاد حساسیت بشه. پس بهتره قبلا از مصرفش روی پوست صورت مقداری از اون رو روی پوست دستتون امتحان کنین.


کرم ضد جوش فوری ارزان


درسته که کرم هایی مثل پانژل و نوروا عملکرد فوق العاده ای دارن و جوش های صورت رو در ساعتی از بین میبرن اما قیمت این نوع کرم ها خیلی بالاس در کل کرم های ضد جوش خارجی قیمت بالایی دارن. اما اگه دنبال کرم ضد جوش فوری ارزان میگردین که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، دست کمی از محصولات خارجی نداشته باشه، ما به شما پیشنهاد میدیم که از کرم های ضد جوش ایرانی استفاده کنین. مثل کرم ضد جوش سی گل و سینره. این کرم ها نه تنها دست کمی از کرم های خارجی ندارن بلکه قیمت پایین تری دارن و خیلی هم با پوست سازگارن.

پماد کلیندامایسین برای جوش صورت

پماد کلیندامایسین برای جوش صورت


یکی از راه های از یبن بردن جوش صورت که هم خیلی موثر و فوریه و هم اینکه خیلی زود جواب میده استفاده از پماد کلیندامایسین برای جوش صورته. کلیندامایسین رو خیلی راحت میتونین از اکثر داروخانه ها تهیه کنین. این پماد دارای مواد حاوی آنتی باکتریاله برای همینم باعث میشه تا مقدار باکتری هایی که توی منافذ پوست تجمع کردن و تشکیل جوش دادن کم بشه در نتیجه جوش ها از بین میرن یا مقدارشون کم میشه.

البته کلیندامایسین ممکنه روی بعضی از پوست ها ایجاد حساسیت کنه پس لازمه که قبل از استفاده یه مقداری از اون رو روی پوست تست کنین.

استفاده از مواد ضد جوش فوری صورت چه مزایای و معایبی دارد؟


همون طور که گفتیم یکی از راه های از بین بردن جوش های صورت استفاده از کرم ها و ژل هایی هستنن که می تونن خیلی سریع و فوری جوش های شما رو در حد چند ساعت از بین ببرن. مسلما شما اولین راهی که بخواید امتحان کنین همین کرم ها و ژل ها هستن. اما شده از خودتون بپرسین که استفاده از مواد ضد جوش فوری صورت چه مزایا و معایبی دارد؟ از مزایای اون همین که جوش و آکنه شما رو خیلی زود از بین میبره.

پوستتون رو تمیز می کنه و با خاصیت آنتی باکتریالی که داره باعث میشه تا باکتریای سطح پوست از بین برن. همچنین برخی از اون ها خاصیت لایه برداری دارن که باعث میشن تا سلول های مرده پوست ا بین برن و پوست شفاف تر و روشن تر دیده بشه. چربی پوست رو تنظیم میکنن و بعضی از این مواد پوست رو هم تقویت می کنن. اما معایب اون بیشتر برای پوست هاییه که حساسن و یا خشکن. چرا که این مواد باعث میشه این نوع پوست ها دچار التهاب و قرمزی و یا پوسته پوسته بشن.

پس لازمه که این نوع پوست ها قبل از استفاده مواد رو روی دستشون امتحان کنن و یا زیر نظر پزشک از مواد ضد جوش استفاده کنن.

گاهی زمان ها افزایش و کاهش وزن نیز در پوست تاثیرات منفی میزارن کاهش وزن بیش از حد میتونه چهره شما رو به سمت پیری سوق بده برخی از افراد برای افزایش وزن از قرص های چاقی استفاده میکنند یکی از این قرص های چاقی قرص چاقی فت فست میباشد برای مشاهده عکس قرص چاقی فت فست اصل و مشاهده توضیحات کامل در این باره بر روی لینک کلیک کنید.

کرم ضد جوش و لک مناسب برای پوست شما


اگر دنبال این هستین تا از کرمی مناسب برای پوست صورتتون استفاده کنین که توانایی کاهش و از بین بردن جوش ها و لک های صورتتون رو داشته باشه، شما اول باید پوستتون رو بشناسید تا بتونین کرمتون رو انتخاب کنین. اینکه پوست شما چرب، خشک یا مختلطه و اینکه به چه موادی حساسیت دارین و ممکنه بر روی پوستتون ایجاد مشکل کنه خیلی مهمه.

پس اگر که خودتون این ها رو نمیدونین میتونین از پزشک های پوست یا مشاورای پوست کمک بگیرین. بعد از اون شما میتونین با توجه به این نکات، کرم مناسب برای از بین بردن جوش و لکتون رو پیدا کنین. اما اگه بخوایم نگاهی به کرم های موجوده توی بازار بندازیم میتونیم بگیم استفاده از محصولات کمپانی هایی مثل سینره، سی گل، نوروا، هیدرودرم و… که نام آشنا هستن میتونن کرم های مناسبی برای شما باشن.


خلاصه مطالب


جوش ها علت های زیادی دارن، مثل تغییرات هورمونی، خشکی پوست، آلودگی و… ایجاد میشن. اما میشه با روش هایی این زائده ها رو تا حد زیادی کنترل کرد . مثل استفاده از محلول ها، صابون ها و کرم های ضد جوش.کرم های ضد جوش خیلی سریع شما رو به نتیجه مطلوبتون میرسونن.

این کرم ها توسط کمپانی های مختلف تولید میشن و هر کدامشون ویژگی های متفاوتی دارن ولی اکثر این کرم ها دارای مواد آنتی باکتریال هستن و باعث میشن پوست شما تمیز بشه و مقدار جوش ها تا حد زیادی کنترل بشن. برخی از اون ها علاوه بر این خاصیت دارای مواد لایه بردارن که لک های پوستی رو از بین میبرن و یا اینکه دارای مواد و املاح و ویتامین هایی هستن که باعث تقویت پوست و شفافیت اون میشن.

سوالات متداول

آیا کرم های ضد جوش برای پوست ضرر دارند؟

بهتره قبل استفاده حتما با پزشک مشورت کنید.

به طور دائمی میشه از کرم های ضد جوش استفاده کرد؟

خیر چون پوست شما عادت میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا